AKU MENANGIS KERANA TUHAN

on Jumaat, 24 April 2009

Semalam
Aku menangis depan tuhan
diri kotor penuh noda
Iblis laknat kuasai jiwa
Sesat jauh dari rahmat-Nya



Semalam
Aku menangis depan tuhan
malu akan kejahilan
sesal dengan kesombongan
mengundang kemurkaan

Semalam
Aku menangis depan tuhan
merenung nasib di alam sana
entah apa ‘kan ku terima
terbiasa bangga dengan dosa-dosa

Semalam
Aku menangis depan tuhan
Dalam sujud mohon keampunan
Setelah hidayah Engkau campakkan
Dalam hati tipis iman

Semalam
Aku menangis depan tuhan
Lalu nur Engkau berikan
Terangi jalan lama kelam
Menagih kasih mengharap keredhaan

Hari ini aku menangis lagi
Syukur dalam hati
Ruang Engkau beri
Nikmat Engkau janji
Anugerah kasih sejati

Esok
Aku pasti menangis lagi
Demi keampunan
dan
Mahabbah tuhan..


Norhidayah Hj Bujang
4 Julai 2008

0 ulasan:

Catat Ulasan

GAMBAR KOLEKSI

WAJAH-WAJAH DI SARAWAK FM

Mari bergoyang....


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com