FAKTA PELIK TENTANG HAIWAN

on Isnin, 22 Jun 2009



  • Semut akan bersenam menegangkan badannya apabila bangun pada waktu pagi..Musykil betul..xsangka semut pun pandai yer..


  • Beberapa spesis cacing ribbon akan memakan diri mereka sendiri apabila gagal mendapat sebarang makanan..Rasa2 nya diorang boleh hidup lagi ke kalau dah makan diri sendiri? Cuba bayangkan kalau manusia makan diri sendiri? TAK DAPAT BAYANGKAN!


  • Apabila seekor badak air dewasa mengangakan mulutnya, keluasaan bukaannya cukup membolehkan seorg budak setinggi 1.25 meter berdiri didalamnya..Padanlah pun..Tengok mulut dia yang terkatup tu pun dah cukup besar


  • Yang ini memang pelik betul..Selain mulut, katak dan berudu boleh makan menggunakan mata ! Macam mana diorang buat erk? Kuasa ALLAH..


  • Arnab betina boleh mengawal populasinya dengan menyerap embrionya ke dalam tubuh..Ish..Ish..Ish..kalau manusia boleh buat macam ni, mesti xda kes buang anak merata2..Betul x?

0 ulasan:

Catat Ulasan

GAMBAR KOLEKSI

WAJAH-WAJAH DI SARAWAK FM

Mari bergoyang....


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Terdapat ralat dalam alat ini